دانلود سریال چینی کاراگاه ال قسمت 24 Detective L 2019

کافه رويد

اندرويد

نرم افزار اندرويد

بازي اندرويد

اپکليکيشن

دانلود سریال چینی کاراگاه ال قسمت 24 Detective L 2019

دانلود سریال چینی کاراگاه ال Detective L 2019

داستان در دهه ۱۹۳۰ و در شانگهای روایت می شود، هنگامی که یک پرونده ی جنایی درگیر کننده در شهر شلوغ پدیدار می شود، یک فارغ التحصیل جدید دانشگاه علوم انتظامی، چین شائومان به واحد تحقیقات ملحق می شود و کارآگاه معروف، لو فی همکار و همسایه اش می شود…

کیفیت : 720p حجم : 150 مگابایت رزولیشن : 720x1280

کیفیت : 1080p حجم : 350 مگابایت رزولیشن : 1080x1920

نظرات

کد امنیتی رفرش

  • رز فیلم نوشته است :

    آخرین اخبار سینما ایران و جهان را از رز فیلم بخواهید جدیدترین خبرهای مربوط به سلبریتی ها و بازیگران مشهور سینمای ایران و جهان و حواشی آنها در بروزترین مجموعه خبری سینما (رزفیلم)
    اگر میخوای بدونی بازیگرهای هالیوود زندگی شخصیشون چطور میگذره یا حتی میخوای از افراد مشهور سینمای ایران خبر داشته باشی حتما حتما خبرشون رو داخل رز فیلم پیدا میکنی.
    حواشی داغ سینما در رزفیلم

    اين نظر در تاريخ 1399/04/23 و 4:23 دقيقه ارسال شده.
  • سینما در ماشین با ایرانتیک نوشته است :

    سینما در ماشین
    https://www.irantic.com/car-cinema
    من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
    شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
    پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
    سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

    اين نظر در تاريخ 1399/03/13 و 0:06 دقيقه ارسال شده.